SaHaBaT

13 April 2010

BuMbLe_mIe


igt no tu baek2 k..hahah

setiap perkare mempunyai name tersendiri..
jadi dgn itu..ak umumkan..name kenderaan ak nie adalah..BUMBLE MIE..
nghehehehe..jgn terkejut kalo nnt die btukar...hahahha..
walopun base line je..tp akan diupgrade lg mnjadi lebih power & bertenaga utk melawan robot2 yg jahat..

baru 5 bln lehey ak pakai..tp mcm 1thn dh pakai..
millage 20k..arini kne buat major maintenance..
tp probem la jalan tpt ak kje nie..huuhhu
jalan perlis yg slalu lori angkut padi lalu lagi ok..
tp nk wat mcm mane kn..takkn nk bwk slow2 kot..
pe barang..tpkse gk la ak lenjan..menerobos mane2 lubang yg ade..hahah

pe2 pun..puas ati dh ke pek..zi..
tak puas ati nnt kte jmpe..ak bg ko jln dulu tak pe..hahah


6 comments:

  1. Selagi tak tukar rim plastik tue,selagi tue takyah jumpa aku.Wakakakaka

    ReplyDelete
  2. haha..btol2..aku bru nak komen tue..

    eddie nak angkat neo cps dowh..pas ni ley la wat club..haha

    ReplyDelete
  3. ade sebab kenape ak pakai rim tu..cameron-gua musang, kenyir-kuala berang jalan gua skung nie...hahaha..

    ReplyDelete
  4. weh, keta aku name dia bumblebee..xcaye tanya razi

    ReplyDelete